Przekazywane klientom w czasie procesu sprzedaży lub kontrahentom biznesowych w momencie negocjacji reklamowe gadżety z nadrukiem to sprawdzony sposób na utrwalenie nazwy firmy i logo. Drobiazgi i galanteria, jak smycze, parasole, długopisy, portfele, pendrivey lub odzież mają też charakter użytkowy, stąd cieszą się dużą popularnością, często są nawet poszukiwane przez kolekcjonerów. Jednak aby drobiazg reklamowy spełnił swoje zadanie i nie zepsuł pozytywnego wizerunku firmy, musi być odpowiednio trwały i dobrze wykonany. Nie ma bowiem nic gorszego, jak gadżety z nadrukiem, które psują po jednorazowym użyciu lub co gorsza, w ogóle nie można z nich skorzystać. Zastosowanie dobrych materiałów i sprawdzonych technologii, jak grawerowanie, sitodruk lub tampodruk sprawi, że artykuły reklamowe będą służyły długo, a umieszczone na nich logo lub nazwa firmy na trwale zapadną w pamięci używających ich osób.